מנסור עבאס ביבי / רשימה משותפת - Kattoni : היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודי צילום:

מנסור עבאס ביבי / רשימה משותפת - Kattoni : היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודי צילום:. ביבי השתמש בו וזרק אותו לכתבה המלאה ». הרי כלל לא אכפת לו מהנושא!! מנסור שיחק את המשחק שהנאשם מכיר. ור רעמ מנסור עבאס לא שלל אתמול (שבת) הקמת ממשלה עם הציונות הדתית. The latest tweets from ‏ מנסור עבאס (@shlomo_polak).

במפלגת רעמ של מנסור עבאס, החליטו לתמוך בגוש המפלגות התומכות בנתניהו, כך לדברי בכיר במפלגה לעיתון 'ישראל היום'. במפלגה יעדיפו שלא להמליץ בפני הנשיא על איש מהמועמדים. זו עמדתי בערבית ובעברית, ויהיה ברור לכולם היום. זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן נפגש בימים האחרונים עם יור מפלגת רעמ חכ מנסור עבאס, כך דיווחה הכתבת כרמל דנגור בחדשות כאן. האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום?

النائبة غدير كمال مريح:قررت عدم خوض المعركة الانتخابية ...
النائبة غدير كمال مريح:قررت عدم خوض المعركة الانتخابية ... from www.kolanas.co.il
איימן עודה על מנסור עבאס: ומה התנאי שלו להקמת ממשלה עם בצלאל סמוטריץ'? היום יש סיכוי להרכיב ממשלה. הרי כלל לא אכפת לו מהנושא!! חכ מנסור עבאס השתחרר מביהח. זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן נפגש בימים האחרונים עם יור מפלגת רעמ חכ מנסור עבאס, כך דיווחה הכתבת כרמל דנגור בחדשות כאן. ביבי הוא סוס פוליטי מת. תמוה שגם כשישראל מוכנה לחזור לגבולות 1967 (בדרום) היא עושה זאת ללא כל דיאלוג.

יור מפלגת רעמ מנסור עבאס, שממשיך להיות מחוזר על ידי שני הגושים הפוליטיים הערב, בחר עבאס להתייחס לעימות עם חברי תנועתו והבהיר:

הרי כלל לא אכפת לו מהנושא!! על פי הדיווח הפגישה התקיימה בלחץ סביבת ראש הממשלה בביתו של הרב במרכז. בלי שממש התכוונו לזה, הבדואים בנגב יכולים להתגלות כסיפור של הבחירות. היום יש סיכוי להרכיב ממשלה. איש העסקים רוני מאנה הוסיף: ניצן הורוביץ לא פוסל ישיבה בממשלה בראשות בנט. הקו של מנסור עבאס הביא עליו ביקורת ברעם. חבר הכנסת מנסור עבאס, יור מפלגת רעמ וחבר הרשימה המשותפת בריאיון לערן זינגר בכאן רשת ב. זאת, לאחר שאמר לפני כשבועיים שרעמ לא תשב עם מי שפוסל אותה. The latest tweets from ‏ מנסור עבאס (@shlomo_polak). הרי גם אחרי שאחרון העדים ירד מהדוכן הוא ימשיך באין כלום כי כלום! לא נפגשתי עם מנסור עבאס ואני איתן בדעתי שאין להקים ממשלה איתו. למעשה אין לו מה לומר.

למעשה אין לו מה לומר. זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן נפגש בימים האחרונים עם יור מפלגת רעמ חכ מנסור עבאס, כך דיווחה הכתבת כרמל דנגור בחדשות כאן. הקו של מנסור עבאס הביא עליו ביקורת ברעם. האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? מזימת אפריל של נתניהו לביטול המשפט עדיין כאן:

רדיו 103fm
רדיו 103fm from 103fm.maariv.co.il
יור הרשימה המשותפת איימן עודה התייחס למגעים בין מנסור עבאס וראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי לדעתו ביבי השתמש בעבאס וזרק אותו. האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? במפלגת רעמ של מנסור עבאס, החליטו לתמוך בגוש המפלגות התומכות בנתניהו, כך לדברי בכיר במפלגה לעיתון 'ישראל היום'. זאת, לאחר שאמר לפני כשבועיים שרעמ לא תשב עם מי שפוסל אותה. מנסור עבאס ינאם היום ויודיע על מי תמליץ רעמ לנשיא. אנחנו אולי פראיירים אבל לא מטומטמים. מפלגת הציונות הדתית מבהירה הבוקר כי היא אינה מתכוונת להצטרף לממשלה שנסמכת על מנסור עבאס ורעמ. ביבי השתמש בו וזרק אותו לכתבה המלאה ».

מפלגת הציונות הדתית מבהירה הבוקר כי היא אינה מתכוונת להצטרף לממשלה שנסמכת על מנסור עבאס ורעמ.

תמוה שגם כשישראל מוכנה לחזור לגבולות 1967 (בדרום) היא עושה זאת ללא כל דיאלוג. מזימת אפריל של נתניהו לביטול המשפט עדיין כאן: ביבי ביקש באמצעות סגן השר במשרדו סיוע מהרשות הפלשתינית, שבימים אלה מנהלת את המערכה החמורה נגד ישראל בזירה הבינלאומית. לפי הדיווח, מנסור עבאס הגיע אל ביתו של הרב חיים דרוקמן במרכז שפירא, שם נועדו השניים במשך יותר משעה כחלק מהמאמצים להקים ממשלה בישראל. ומה התנאי שלו להקמת ממשלה עם בצלאל סמוטריץ'? פשוט מגעיל אחרי שהשרים ליכלכו גידפו בכל כזכור רק לפני שבוע בודד היה זעם רב מצד הליכוד על רעמ ומנסור עבאס בראשה לאחר שהצעת הליכוד נפלה. הרי כלל לא אכפת לו מהנושא!! ומה אומר מחנה הרק לא ביבי? אז ביבי תתפטר וגדעון סער רוץ וכבוש את ראשות הממשלה! במפלגה יעדיפו שלא להמליץ בפני הנשיא על איש מהמועמדים. ביבי יישלם, תהיה רגוע מנסור אתה בידיים טובות. The latest tweets from ‏ מנסור עבאס (@shlomo_polak). האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל?

מפלגת הציונות הדתית מבהירה הבוקר כי היא אינה מתכוונת להצטרף לממשלה שנסמכת על מנסור עבאס ורעמ. איימן עודה על מנסור עבאס: תוצאות הבחירות השתיקו אותההקו של מנסור עבאס הביא עליו ביקורת גם ברע זה לא יקרה: זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן נפגש בימים האחרונים עם יור מפלגת רעמ חכ מנסור עבאס, כך דיווחה הכתבת כרמל דנגור בחדשות כאן. ציוצים של ביבי על סער נמחקו'';

N12 - נתניהו מחזר אחר הבוחר הערבי, יו"ר רע"מ: "שיחפשו קולות...
N12 - נתניהו מחזר אחר הבוחר הערבי, יו"ר רע"מ: "שיחפשו קולות... from img.mako.co.il
The latest tweets from ‏ מנסור עבאס (@shlomo_polak). ואני מבינה שהחלק הקשה עוד לפני. עודה אמר בוועידת האנשים של המדינה של ynet וידיעות אחרונות כי ניסיתי לשכנע. נסכים לעשות פשרות כדי לשלוח את ביבי הביתה. אז אין לי שום בעיה, מסכם בני. עבאס הוסיף שכל ממשלה שתקום תצריך שיתוף פעולה בין ימינה לרעם. זאת, לאחר שאמר לפני כשבועיים שרעמ לא תשב עם מי שפוסל אותה. האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל?

ציוצים של ביבי על סער נמחקו'';

תמוה שגם כשישראל מוכנה לחזור לגבולות 1967 (בדרום) היא עושה זאת ללא כל דיאלוג. במפלגת רעמ של מנסור עבאס, החליטו לתמוך בגוש המפלגות התומכות בנתניהו, כך לדברי בכיר במפלגה לעיתון 'ישראל היום'. זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן נפגש בימים האחרונים עם יור מפלגת רעמ חכ מנסור עבאס, כך דיווחה הכתבת כרמל דנגור בחדשות כאן. הקמת ממשלה עם בנט ועבאס, מינוי אוחנה לשר המשפטים, פיטורי היועמ׳׳ש ומינוי פרקליט מדינה מטעם שיעצור את המשפט. מפלגת הציונות הדתית מבהירה הבוקר כי היא אינה מתכוונת להצטרף לממשלה שנסמכת על מנסור עבאס ורעמ. בימים האחרונים העבירו בליכוד מסרים לרעם כי הם מעוניינים להביא מחר להצבעה ממשלת ימין צרה, שתקום בהימנעות רע. לפי הדיווח, מנסור עבאס הגיע אל ביתו של הרב חיים דרוקמן במרכז שפירא, שם נועדו השניים במשך יותר משעה כחלק מהמאמצים להקים ממשלה בישראל. יור מפלגת רעמ מנסור עבאס, שממשיך להיות מחוזר על ידי שני הגושים הפוליטיים הערב, בחר עבאס להתייחס לעימות עם חברי תנועתו והבהיר: על פי הדיווח הפגישה התקיימה בלחץ סביבת ראש הממשלה בביתו של הרב במרכז. היום יש סיכוי להרכיב ממשלה. היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודי צילום: תוצאות הבחירות השתיקו אותההקו של מנסור עבאס הביא עליו ביקורת גם ברע זה לא יקרה: The latest tweets from ‏ מנסור עבאס (@shlomo_polak).

ואני מבינה שהחלק הקשה עוד לפני מנסור עבאס. ביבי השתמש בו וזרק אותו לכתבה המלאה ».

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook